امید اشکودا به بازار چین
اخبار اقتصادی – امید اشکودا به بازار چین اشکودا (Skoda)، برند تحت مالکیت فولکس واگن که در اروپای شرقی فعال است، امیدوار است با معرفی مدلهای تازه و گسترش شبکه فروش خودروهایش در این کشور بتواند ضمن افزایش فروش، فولکس واگن را هم در رسیدن به هدفش مبنیبر تبدیل شدن به بزرگترین خودروساز دنیا […]
اخبار اقتصادی – امید اشکودا به بازار چین
اشکودا (Skoda)، برند تحت مالکیت فولکس واگن که در اروپای شرقی فعال است، امیدوار است با معرفی مدلهای تازه و گسترش شبکه فروش خودروهایش در این کشور بتواند ضمن افزایش فروش، فولکس واگن را هم در رسیدن به هدفش مبنیبر تبدیل شدن به بزرگترین خودروساز دنیا یاری کند.
خودروساز ساکن جمهوری چک به سه خودروی تازهاش امید بسته: خودروی واگن رپید اسپیسبک (Rapid Spaceback)، سواری کوچک اوکتاویا و شاسیبلند کوچک یتی (Yeti). طی سال گذشته فروش خودروهای اشکودا در سراسر دنیا 16 درصد افزایش یافت، اما رشد فروش در چین 4 درصد کاهش یافت و به 227 هزار دستگاه خودرو رسید، جایی که اشکودا امیدوار است با معرفی مدلهای تازه بتواند تعداد خودروهای فروش رفتهاش در آن را تا سال 2018 دو برابر افزایش دهد.
اخبار اقتصای – دنیای اقتصاد
اخبار اقتصادی مرتبط
عرضه خودرو با آپشنهایی خارج از مصوبه شورای رقابت نتیجه تکدر دولت از گراني رسمی خودرو
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید